Творчі завдання №1
Віртуальна екскурсія та опис ЄІОС навчального закладу
Творче завдання №2
Телекомунікаційний проект
Творче завдання №3
Опис моделі дистанційного навчання та плани підготовки вебінару, веб-заняття і веб-конференції
Творче завдання №4
Обговорення лабораторного практикуму
Творче завдання №5
Тестування
Творче завдання №6
Glogster
Творче завдання №7
Веб-квест
Творче завдання №8
Опис веб-квесту
Привіт, дівчатка. Я пропоную обрати нам для обговорення лабораторний практикум з інформаційно-комунікаційних технологій.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиПривіт, погоджуюсь, адже це дійсно цікава та актуальна тема для обговорення
ВидалитиПривіт, так, це дійсно цікаво.Адже віртуальна кафедра являє собою інтеграцію реальних віртуальних процесів і ресурсів
Видалитиосвітньої діяльності на основі використання технологій електронного навчання. Це
забезпечує можливість неперервної актуалізації навчального контенту, надає додаткову
можливість щодо ідентифікації навчального процесу, підтримує мобільність студентів і
неперервність освіти, значно збільшує обсяг самостійної роботи студентів.
А чи знаєте Ви які розділи та пункти містить в собі лабораторний практикум з ІКТ?
ВідповістиВидалитиПерш ніж говорити про розділи та пункти, я б хотіла вам розповісти, що ж являю собою лабораторний практикум.Автоматизований лабораторний практикум (АЛП) становить комплекс програмних і методичних засобів, що забезпечують проведення лабораторних робіт на моделях, які можна формувати за допомогою моделюючих програм.
ВидалитиПропоную взяти на розгляд обрали автоматизований лабораторний практикум - кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті навчально-наукового інституту педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.
ВидалитиЯ погоджуюся із твоїм вибором, ти навела дуже цікавий приклад.
ВидалитиЗгодна з тобою. Віртуальна
Видалитикафедра являє собою інтеграцію педагогічних, навчально-методичних, програмнотехнічних,
інформаційних та інших ресурсів з метою переносу значної частини освітньої діяльності у
віртуальний простір.
Підсистема тестування передбачає контроль за рівнем знань, якірозглядаються в лабораторній роботі.
ВидалитиПідсистема моделювання здійснює програмну імітацію досліджуваного об’єкту.
Підсистема формування звіту створює шаблон звіту з відповідної лабораторної роботи. До звіту заносяться результати виконання роботи, висновки та пояснення до її виконання.
Система тестування призначена для проведення вступного, проміжкового та підсумкового тестування, дає можливість здійснювати моніторинг знань студентів, вибирати власну траєкторію навчання.
Розроблене інформаційно-навчальне середовище використовується для навчання студентів очної та дистанційної форм навчання. Впровадження в навчальний процес розроблених матеріалів дозволить підвищити ефективність самостійної роботи, якість підготовки студентів.
А які задачі розв'язуються у процесі створення віртуальної кафедри?
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВидалитиУ процесі створення віртуальної кафедри розв’язуються наступні задачі:
Видалити розробка віртуальної кафедри на основі управління віртуальним навчанням як компоненту інформаційного простору університету
відпрацювання і розвиток функціональних можливостей моделей віртуальної кафедри;
розробка електронних курсів, а також спеціалізованих електронних ресурсів;
відпрацювання методик і електронних навчально-методичних матеріалів, підтримки змішаного навчання.
А ви пам'ятаєте, що таке "змішане навчання"?
ВидалитиТак,змішане навчання (blended learning) – це навчання, в межах якого студент одержує
Видалитизнання, очно і самостійно онлайн, воно передбачає створення комфортного освітнього
інформаційного середовища, систем комунікацій, що доставляють необхідну інформацію.
Воно може поєднувати традиційне навчання з електронним (e-learning), мобільним (m-
learning), усепроникаючим (u-learning), «перевернутим» (flearning). Технологічно реалізація
електронного навчання здійснюється, в першу чергу, за допомогою LMS (Learning
Management System – система управління навчанням), що інтегрує дидактичні та
організаційні функції навчального процесу. Це можуть бути різні програмні оболонки, з
якими працює ВНЗ, наприклад, Moodle, «Політек» та ін.
Які моделі змішаного навчання у віртуальному університеті ви знаєте?
ВідповістиВидалитиУ навчальному процесі центральне місце займає навчання і викладання. Найбільш поширені моделі здійснення змішаного навчання у віртуальному університеті:
ВідповістиВидалити1. Модель, в якій відповідно графіку відбувається чергування традиційного і он-лайн навчання під керівництвом викладача (Ротація аудиторії (Rotation));
2. Модель, в якій більша частина навчання здійснюється в електронному освітньому середовищі, при цьому студентам забезпечується підтримка викладача (Гнучка (Flex));
3. Модель, в якій студенти обирають онлайн курси в якості доповнення до вивчення навчальних дисциплін (Самоосвіта (Selfblend));
А про які моделі знаєте Ви?
А я знаю,ще такі моделі.
Видалити1. Модель, в якій віддалені студенти навчаються в електронному середовищі в онлайн режимі (Онлайн-орієнтована (Online driver)).
2. Модель, в якій навчання здійснюється в онлайн-лабораторії, підтримку студентам надає технічний персонал і викладачі в режимі онлайн (Онлайн-лабораторія (Online lab));
3. Модель, в якій мережне навчання є додатковим до очного і забезпечує доступ до електронних матеріалів (Очно-орієнтована (Face-toface Drive)).
Думаю варто перейти до опису автоматичного лабораторного прктикуму, як Ви на це дивитеся?
ВідповістиВидалитиТак , це дуже слушна думка.
ВидалитиАвтоматичний лабораторний прктикум має безліч корисних роздлів, пунктв та посилань. Особливу увагу хочи приділити блоку «Навчальні матеріали».
ВидалитиЧому саме цьому блоку? Ви приділяєте увагу?
ВідповістиВидалитиЛабораторний практикум спрямований на засвоєння студентами змісту та особливостей реалізації основних технологічних процесів на рівні операцій, з’ясування їх сутності та рушійних сил, як необхідних передумов визначення шляхів автоматизації та покращення процесів засвоєння нових знань. Проведення лабораторного практикуму передбачає ознайомлення із структурно-параметричним описом інформаційно-комунікаційних технологій, представлених в лабораторних роботах 1-10. Студенти також мають можливість уточнити тонкощі з певної теми лабораторного завдання, користуючись лекційними матеріалами 1-5. Важливе місце у навчальних матеріалах займають додаткова інформація щодо організації навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій, законодавчі документи стосовно дисципліни та методичні рекомендації, користуючись якими студенти можуть отримати повну картину про дисципліну та усі напрямки її застосування на професійній арені. Варто звернути увагу на те, що студенти можуть отримати повний об’єм інформації з певної навчальної теми, адже в допомогу додається посилання до словника з основних понять дисципліни. Найважливішим є те, що кожну свою практичну дію студент може підтвердити або ж змінити, порівнюючи власно створений блог із зразком, посилання якого розміщене у лабораторному практикумі.
ВідповістиВидалитиЦе дуже цікава та корисна інформація.
ВидалитиА який блок більше привернув твою увагу?
ВидалитиХочу звернути Вашу увагу на блок " Контроль знань"
ВидалитиКонтрольні заходи, які проводяться в університеті визначають відповідність рівня набутих студентами знань, умінь та навичок вимогам нормативних документів щодо вищої освіти і забезпечують своєчасне коригування навчального процесу. Контроль успішності спрямований на перевірку успішності та якості знань студентів. Один з способів контролю є складання тестів. В тестах є запитання на які студент може вибрати варіант відповіді. Наступний варіант це самостійна робота. На кожну тему для роботи відводиться певна кількість годин. Наступний крок для перевірки це перелік практичних завдань, які виносяться на підсумковий контроль знань студентів. Під час виконання практичного завдання науково-педагогічний викладач організовує засвоєння студентами теоретичних положень навчальної дисципліни шляхом виконання спеціально сформульованих завдань. Одним із засобів діагностики якості вищої освіти є комплексні контрольні роботи або ККР. ККР – це контрольний захід із навчальної дисципліни, який здійснюється з метою виявлення рівня знань студентів. На цей контрольний захід виносять матеріал, передбачений навчальною програмою дисципліни. В кінці року студенти складають екзамени. Питання до екзамену дають змогу студентові якісно підготуватись до здачі іспиту. Ці питання студент може знайти на сайті свого університету. Також на сайті зібрані всі роботи студентів університету.
А мою увагу привернув блок "Література", який поділяється на чотири підрозділи. Він створений для того, щоб допомогти студентам у підготовці до лабораторних
ВідповістиВидалитизанять. Студенти можуть скористатись списком основної літератури , в якій вміщено 28
посібників , які вдало підібрані та є новітніми. Також можна звернутись за інформацією в
підрозділ додаткової літератури, в якому студенти можуть знати більше допоміжної
інформації. Багато цікавої та корисної інформації можна знайти в підрозділі Internet-джерела.
В ньому розміщені посилання скориставшись якими, студенти знайдуть інформацію , щодо
виконання деяких лабораторних робіт. Найцікавішим в цьому розділі є підрозділ блог. На
ньому викладачі розміщують цікаву інформацію для студентів іноземною мовою.
Найкориснішим на мою думку є блок "Лабораторні роботи", де розміщені усі завдання, які потрібно підготувати студентам до практичного заняття, з детальним поясненням навчального матеріалу до даної теми Це дуже зручно, адже завдання завжди можна швидко знайти (вони не губляться серед безліч документів з інших дисциплін), це надзвичайно необхідно для тих студентів які в силу об'єктивних причин пропустили пару, та заглянувши на даний блок можуть легко зрозуміти, що потрібно зробити на наступне практичне заняття.
ВідповістиВидалити